frihet









Idag kom bakslaget.
Jag längtar tillbaka till att kunna känna att jag verkligen inte begär så mycket mer av livet än det här.
Precis så kände jag när jag stog med havsvatten upp till knäna med Ia och pratade om livet, kärlek, religion och framtid. Då begärde jag inte så mycket mer av livet.
Det var en fin liten semester vecka.
Väldigt fin.


Festivalens finaste konsert stod David Åhlén för.
Marching som är en av mina favorit låtar blev bara ännu mera av en favorit när David bjöd in till allsång och hela publiken satt och nynnade med.
Magiskt och fantastiskt..

Sixpence none the richer var också en upplevelse att få se.
En fin nostalgisk konsert, trots nästintill outhärdlig värme.


Nu börjar vardagslivet och på torsdag börjar jag jobba på Zara.

sixpence none the richer-down and out of time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0