Amadeus


Aldrig förut har jag funderat så mycket på barn.
I dag på jobbet kom det fram en kille på  typ 4 år och skulle köpa godis, eller ja ni vet; mamman står brevid och säger "då får du ge tanten i kassan dina pengar".

Han hette iaf Amadeus och såg ut precis som jag tror att mitt barn kommer se ut. 
Jag har försökt komma fram till något bra killnamn som passar ihop med Alva, Aurora och Alma och nu känns Amadeus som ett självklart namn.
Eftersom mina barn bör ärva mina musikaliska gener vore det ju hur fint som helst med en supermusikalisk son vid namn Amadeus.

Alva, Aurora (tvillingar), Alma och Amadeus.

Så långt har jag kommit nu.
Återkommer med vart vi ska bo o.s.v.
Fadern till barnen är också oklart än så länge.





Fint



Magiskt

Kommentarer
Postat av: Eimi

Amadeus är ett fint namn!

2009-07-15 @ 13:53:50
URL: http://eimidevine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0